Salutacions
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Salutacions
Benvolguts, soc en Josep Mª Oller, Arquitcte Tècnic. Em fa il·lusió entrar a formar part d'aquest Fòrum. Actualment tots estem col·lapsats per la feina i tenim poca estona per a dedicar al que més ens hauría d'importar. Les relacions personals. No sé si a vosaltres us passa el mateix, però cada cop tinc més feina i menys diners. Deu ser el que toca.
Salutacions a tots.
Josep Mª
Salutacions a tots.
Josep Mª
Josep Maria Oller Lletjós- Missatges : 2
Data d'inscripció : 30/01/2014
Re: Salutacions
Sigues Benvingut Josep Maria.
Estic content de llegir-te per aquí.
Crec que tens tota la raó per fer el mateix que fèiem ara fa 20 anys calen el triple de passos i de papers, un munt d'hores i ens en pagen una quarta part.
Ha i el resultat de la feina jo no crec que sigui massa millor
Estic content de llegir-te per aquí.
Crec que tens tota la raó per fer el mateix que fèiem ara fa 20 anys calen el triple de passos i de papers, un munt d'hores i ens en pagen una quarta part.
Ha i el resultat de la feina jo no crec que sigui massa millor
Josep Maria- Missatges : 68
Data d'inscripció : 20/01/2014
Edat : 78
Domicili professional (Municipi) : Barcelona
Re: Salutacions
Benvingut Josep Maria Oller.
Esperem que gaudeixis participant de qualsevol del temes oberts en aquest Fòrum. Si t'agradaria parlar d'algun tema i no trobes l'espai indicat per fer-ho només ens ho has de comunicar i dissenyarem l'espai per tal que ho puguis fer.
Molt cordialment,
Cambra de Serveis Professionals
Esperem que gaudeixis participant de qualsevol del temes oberts en aquest Fòrum. Si t'agradaria parlar d'algun tema i no trobes l'espai indicat per fer-ho només ens ho has de comunicar i dissenyarem l'espai per tal que ho puguis fer.
Molt cordialment,
Cambra de Serveis Professionals
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum