Nous clients en el sector de l'edificació
Pàgina 1 de 1
Nous clients en el sector de l'edificació
La conclusió que va sortir de les diferents intervencions de la tertúlia d'ahir al vespre, és que cal identificar el prescriptor. Per exemple, els prescriptors nº1 de l'estranger, són els advocats.
També es va fer referència al MIPIM, Mercat Internacional del Professionals en Immobles (com un construmat per inversors). Es celebra anul·lament a Cannes i va dirigit als que prenen decisions a nivell general en el mercat immobiliari i que volen desenvolupar negocis en mercats nacionals o internacionals. És una ocasió per posar-se en contacte amb els principals actors en la indústria, com inversors, usuaris finals, governs locals o corporacions internacionals.
Per altra banda també es va incidir en els nous inversors: bancs, fons d'inversió, tot el que estigui relacionat amb el luxe o grans cadenes hoteleres.
Amb tot això, ens adonem que estem immersos en una sèrie de canvis que hi estem poc habituats com el fet de passar d'un idioma més tècnic a un idioma financer, és a dir, es valora més el fet que sigui rentable que no pas que estigui ben construït. En aquest sentit, també és molt important el domini del idioma per generar confiança a clients estrangers.
Aquestes són en general, els temes que van sortir durant l'interessant debat que vaig assistir ahir.
També es va fer referència al MIPIM, Mercat Internacional del Professionals en Immobles (com un construmat per inversors). Es celebra anul·lament a Cannes i va dirigit als que prenen decisions a nivell general en el mercat immobiliari i que volen desenvolupar negocis en mercats nacionals o internacionals. És una ocasió per posar-se en contacte amb els principals actors en la indústria, com inversors, usuaris finals, governs locals o corporacions internacionals.
Per altra banda també es va incidir en els nous inversors: bancs, fons d'inversió, tot el que estigui relacionat amb el luxe o grans cadenes hoteleres.
Amb tot això, ens adonem que estem immersos en una sèrie de canvis que hi estem poc habituats com el fet de passar d'un idioma més tècnic a un idioma financer, és a dir, es valora més el fet que sigui rentable que no pas que estigui ben construït. En aquest sentit, també és molt important el domini del idioma per generar confiança a clients estrangers.
Aquestes són en general, els temes que van sortir durant l'interessant debat que vaig assistir ahir.
Maria Fernández Gusart- Missatges : 31
Data d'inscripció : 27/05/2014
Temas similares
» REFLEXIÓ ESTRATÈGICA DEL SECTOR DE L'ARQUITECTURA A CATALUNYA
» Euroconstruct: torna el creixement al sector de la construcció
» Reflexió estratègica del futur del sector de l'arquitectura a Catalunya
» Llista d'Apps pel sector amb enllaços a les botigues online
» Enginyer/a sector energia per Auditories energètiques i certificacions
» Euroconstruct: torna el creixement al sector de la construcció
» Reflexió estratègica del futur del sector de l'arquitectura a Catalunya
» Llista d'Apps pel sector amb enllaços a les botigues online
» Enginyer/a sector energia per Auditories energètiques i certificacions
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum